Projecten
Al 500.000 tevreden klanten
Gratis verzending > €149,- (NL & BE)
Verzendkosten €6,49 (NL & BE)
Snelle levering wereldwijd
Home /

Verzending en bezorging

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen met betrekking tot de verzending van uw bestelling.

Levert u aan particulieren?
Jazeker, Klusonderdelen.nl levert aan bedrijven en particulieren.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen die voor 21:00 zijn gedaan worden dezelfde dag nog verzonden. In de regel is het zo dat deze zendingen de volgende (werk-)dag aangeboden worden door PostNL. Wanneer een product niet op voorraad ligt zal de levertijd ca. 2 tot 5 werkdagen zijn. Wilt u zeker weten of een product op voorraad ligt neem dan contact met ons op.

Rekenen jullie verzendkosten?
De verzendkosten voor bestellingen onder de €149 bedragen €6,49 (Nederland en België). Voor bestellingen boven de €149 worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Voor de volgende landen brengen wij €12,50 verzendkosten in rekening:
- Duitsland
- Luxemburg
- Denemarken
- Frankrijk
- Italië
- Monaco
- Oostenrijk
- Spanje
- Verenigd Koninkrijk
- Zweden
- Hongarije
- Polen
- Slovenië
- Slowakije
- Tjechië

Klanten uit andere, niet genoemde, landen in Europa betalen €22,99 verzendkosten.

Ik vind de levertijd te lang, kan ik nog annuleren?
U kunt ten alle tijde uw bestelling annuleren zonder opgaaf van reden. Mocht uw bestelling reeds verstuurd zijn dan kunt u deze binnen 14 dagen retour sturen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
 Ja, u kunt uw bestelling ook bij ons ophalen. 

Het makkelijkste is dat u uw bestelling plaatst op de website en bij het afrekenen kiest voor "ophalen". Er worden dan geen verzendkosten berekend en u krijgt bericht van ons zodra uw bestelling klaar ligt.

Uw bestelling kunt u afhalen, ons adres is:
Lloydsweg 12A
9641 GB Veendam

Wij zijn op werkdagen geopend tussen 8:30 tot 17:00

Garantie en Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@klusonderdelen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.